Stugan1

Hyr vår fina scoutstuga

Hyra scoutstugan

För tillfället hyr vi endast ut vår stuga till scoutkårer.

Har du frågor får du gärna kontakta oss.

Maila vår stugfogde: stugfogde@ahusscoutkar.se

Vänligen ring inte vår ordförande om att hyra stugan. Använd istället e-postadressen ovan.

Vem hyr vi ut till?

Om du funderar på att hyra vår stuga, läs noga igenom Hyresvillkoren så att du som gäst kan ställa upp på våra villkor.

Hyresvillkor hittar du här.

Stugans läge

Adress: Snickarhaksvägen 1. Hitta dit: Väg 118 mot Äspet. Vänster efter bron=Åvägen. Vid Kronoskogens början byter vägen namn till Snickarhaksvägen. Ca 200-250 m in på denna ligger stugan på vänster sida.

Lokaler

2 rum á 50 m2, ytterligare 1 rum och kök, rymlig hall, genomgångskorridor totalt 180 m2
I de stora rummen finns öppen spis.

Uppvärmning

El, Luft-Luft värmepump

Kokmöjligheter

Kök med två Spisar/ugnar, bra beredningsytor och kyl/sval/frys
mikrovågsugn, kaffebryggare samt tre grillplatser bredvid stugan.

Toaletter

2 st varav 1 handikappanpassad

Tvätt

Tvättställ på toaletterna, 2 duschar och tvättrum

Sovplatser

50 st i golvförläggning

Övrigt

Vackert belägen intill Helge å, nära till havet. I anslutning till naturreservatet ”Kronoparken Äspet”. Bra badmöjligheter.

Lägerby med två fasta vindskydd och grillplats finns i omedelbar anslutning till stugan.